Studying Sunday

Goddagens!

NU har jag fått ordning och reda på mig själv - sitter i köket klar och färdig, med dator och mattegrejer framför mig och givetvis måste jag uppdatera mig lite grann på datorn innan plugget kan sätta igång.

Ska skicka iväg ett mail till Attitude Manager på Clarion Hotel Post i Göteborg. Jag mailade VDn och bad om ett litet möte bara för att jag är så himla sugen och nyfiken på hotellbranchen och jag fick svar tillbaka att jag skulle ta och kontakta den man som håller på med rekrytering osv och ta en dialog med honom, så förhoppningsvis får jag tag i honom och lyckas få en stund med honom face to face, det vore kul!

Så jag ska börja med att maila honom, och sedan ska jag ringa pojkvännen för att se när han kommer hem från Stockholm ikväll så att jag vet när min deadline för plugget blir.

Jag lovar och är stenseriös, jag kommer inte lämna detta hus förrän jag nått dagens matte-mål. 0.o



What's better than a Helena? Two Helena!

That's so lame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0