Cl-ouch!

Det vart en sån där Clouch-kväll för idag.
Slutade jobbet klockan nio på kvällen - folk pratade om After Work, jag var bjuden på tjejkväll + utgång och Favvostället El Corazon kör ju som bäst på onsdagar. Så klart jag var sugen.

Förutom det är jag gräsänka också.
Pojkvännen stack till Malmö med min chef och är just nu på Kanye West & Jay-Z-konsert, så detta är första kvällen ensam i lägenheten för mig! Känns lite jobbigt så det bidrog också till att jag ville sticka ut och umgås med lite glada människor.

Men när jag sminkat mig lite extra fint, byt kläder sjutton gånger och tagit på mig klackarna så inser jag att nae - jag vill vara hemma ikväll!

Och nu till det ni undrat över sen första meningen ni läste i inlägget;
Clouch är en kombination av orden club & couch :)

"Should I stay or should I go? Club or couch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0