Nationaldagsgrill!

Det är sjukt hur jag är trött. Min pojkvän och jag la oss vid 3.30 igår efter en sen kväll med film och tjöt, och idag skulle vi iväg och grilla vid hans familjs stuga utanför stan vid lunch så det blev inte för många timmars sömn.

Såhär mysigt hade vi det idag!



Från att ha en kväll då jag inte hade så mycket för mig så förvandlades de närmsta två veckorna till världens kalabalik-dagar! På ett bra sätt. Mycket fix med jobb, min kusins bröllop och brudens möhippa. Plus femtio andra saker som har med födelsedagar och studenter att göra. "Skönt att man blev arbetslös idag så att man har tid att tänka på allt annat".

Jag håller på att fixa sortera lite bilder från i helgen då jag fyllde år - they're comin up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0