Man måste ju

Trots att jag är ett matvrak så har jag bara inte lust att äta ibland. Hungern kommer krypande när man har årets flow i matteräknandet och man tänker NEJ JAG VILL INTE ÄTA NU.

Och det är väl lite på grund av att jag förtillfället inte har något i kylskåpet som jag är sugen på. Mer än glass och sånt gott som finns i frysen. Men nej.

Så för att undvika att småäta eller äta något onyttigt så väljer jag att äta någonting magert som bara ska fylla upp magen de närmsta timmarna om jag har tur, så det blev knäcke med makrill och vatten, med rött te till efterrätt.

Wow vad mätt jag kommer bli.



UPDATE: De där mackorna höll mig mätt i ungefär 20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0