Ja det är väl dags...

Jag gillar min design, den är liksom inte med i färgskalan och kan på så sätt inte bli tröttsam såsom rosa eller blå kan.

Jag gillar ju blå i för sig, och lila. Känner att det är dags för en liten färggladare blogg - speciellt nu när våren är påväg och grejer! Jag är ju dock inte så där väldans bra på design mer än de grundläggande sakerna såsom jag har i den här bloggen just nu. Ska man kanske fråga någon om hjälp? Ska man betala dem och sånt skit?

Dags att lösa vårdesign.

Och så ska man ha fräscha och "välkomnande" bilder också på framsidan. Åh.



Har för övrigt haft världens mysigaste kväll med halva familjen från Öland och våra gamla goa grannar i Partille som är hur sköna som helst.



Och jag har tänkt på den här låten hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0