Slow Sunday

Älskar den här helgen. Skulle åkt till Stockholm fredag till lördag och hälsat på en vän men det har varit så mycket den senaste tiden att jag kände att jag behövde en lugn helg som inte handlade om åka hit och åka dit och göra det och det jämt. Och så har jag haft det nu!

I fredags åkte jag till my beloved El Corazón och hängde med mina vänner/kolleger. Det sköna var att vid 1-tiden på natten var det inga gäster där så vi stod och spelade vilken musik vi ville, jag lekte lite DJ och vi drack goa drinkar fram till stängning. Älskar det stället vare sig det är proppfullt med folk eller bara vi!

Igår var jag hemma på förmiddagen
, tog en lååång skön dusch och på kvällen åkte jag till min DJ-vän Jules och vi lyssnade på galet fet musik som han ska spela på Corazón nästa helg, I'm so there! Sen träffade jag Arian, Sia och Attilla, vi åkte till Bab Al Hara vattenpipacafé och jag åt den där himmelska kebabtallriken. Ville ta kort på den som jag alltid gör men det fick jag inte för de andra för de skämdes så för mig, haha!

Idag är jag tröött
och jag är bara hemma, äter glass, kollar på How I Met Your Mother och degar. Ska tvätta, städa ugnen och laga mat också, men det är en annan femma!


Tonight it's just me and mr Gris. Woodup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0