Älskar att älska

Älskar min nya dator och jag älskar att den har en HD-webcam inbyggd så att jag kan skypa med mina älskade vänner (älskar förresten Skype också) och leka med camen när jag har tråkigt. Som nu.







Ska om en stund iväg till stan, ta mig till Stars n Bars för att hälsa på två vänner som spelar där ikväll när de firar Chiles nationaldag. Sen ska jag möta upp två vänner så ska vi till Bubbel-Harem (det är ett vattenpipacafé som heter Bab Al-Hara men jag tycker att det är roligare att skriva Bubbel-Harem) och mysa! Kanske det blir en dögod kebabtallrik, älskar pommesfritesen. Och såsen. Och salladen och köttet med. Men mest pommesarna.

Jösses vad trevligt det känns att blogga igen, det trodde jag inte! Men har saknat det somfan. Gud va trevligt. Ska uppdatera bloggen lite också layoutmässigt, kanske göra den lite vintrig? Nästan dags känner jag, då det är tre grader ute när solen inte är uppe.

CIAO for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0