Frukost på sängen

Eller på nattduksbordet egentligen, men jag är i sängen i alla fall, det gills väl?



Fortsätter med att kolla boende i Stockholm, känner att det är viktigare att försöka få tag i nu då jag tror att det är lite lättare att hitta jobb än rum däruppe. Jag ska för övrigt åka till Stockholm på torsdag, dels hälsa på min vän och dels förhoppningsvis gå på en jobbintervju på Trygghansa (och söka andra jobb också).

Det är inte lätt och ledigt att vara arbetslös vill jag lova!
Jag ränner runt som en dåre, nördar af.se och Blocket också för den delen, det tar liksom aldrig slut. Det är bara att ligga i tills man förhoppningsvis får napp någonstans, I'm no quitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0