Busy weekday

Vaknade av ett telefonsamtal imorse, en kille som ville att jag ska komma på jobbintervju i Stockholm imorgon, klart jag sa ja! Sedan var det upp och kolla tågbiljett, adresser och kartor osv osv, så det blir en jobbintervju imorgon och en på fredag, håller tummarna! Det är ju så mycket lättare att hitta ett boende om man har ett jobb och vet sin månadsinkomst...

Tänkte ju lägga in Pt. II av höstbilderna från igår
, men jag måste fixa till mig lite nu, ska på en annan jobbintervju här på Öland om 40 minuter och jag ska cykla dit sååå...gotta go! Lägger in bilderna så fort jag kommer hem, de är nästan klara.




Sprang upp direkt från sängen för att kolla biljetter.
Har till och med ögonbindeln på mig fortfarande, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0