Arriving to the capital

Okej jag är inte framme riktigt än, det är väl femton minuter kvar ungefär (och jag har haft hörlurar med film/musik på hela vägen så om tåget är fett försenat så vet jag ingenting om det, bra va?).

Tittade just på Jim Carreys nya film "Popper's Penguins", den var ju hur söt som helst! Så skönt att Carrey hittat en balans på sin craziness, han lyckades ganska bra med Yes Man en den här satte han perfekt! Trots att jag diggar hans gamla filmer (åh, jag har tappat namnet!!!) Där han är djurdetektiv, kissar ju ner mig varje gång så mycket skrattar jag. Hähä.

Men den här filmen var riktigt bra i alla fall, mysig, trevlig, rolig, spännande, lite tårar-i-Helenas-ögon-aktig. Fett jobbigt att vara så blödig... Kalas!



Nu är jag i Södertälje, btw. När jag kommer fram ska jag direkt till Vasastan för en jobbintervju, wish me luck! (Och hoppas att det är ett kuligt jobb också, please)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0