Lycka av att göra läxan

Som sagt så sitter jag och skriver på den aktuella novelluppgiften just nu (i kursen Litterär gestaltning) och det är såå himla roligt! Fick nyligen in respons på den förra novellen också, där man skulle gestalta en sinnesstämning.

Detta är den respons jag fick av läraren, som också är min mentor.

Det sista stycket är respons på en tidigare gestaltningsuppgift
där jag gestaltade klaustrofobi.

Älskar att skriva, det gör mig glad! har aldrig trott att jag haft tillräckligt bra fantasi för att skriva en berättelse, men nu när jag väl gjort dessa uppgifter så har jag knappt kunnat få plats med alla idéer jag fått under tiden. De två noveller jag skrivit hittills har mer känts som början på en bok, så förhoppningsvis och förmodligen kommer jag att fortsätta på dem och göra en riktig story av dem!

Första gången någonsin som jag sett fram emot att göra läxan, haha.

Nu måste jag fortsätta. Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0