Zuuup. Skoja ba jag orkade inte mobilblogg...

img_0296 (MMS)

Zuuup. Skoja ba jag orkade inte mobilblogga massor under resan. Jag köpte heller inte subwaymeny som jag brukar, utan när min mami kom och vinkade av mig vid tåget hade hon gjort matsäck till mig. Pastasallad, dubbelmackor med sallad o grejer, lite morotsstavar, melon och jordgubbar och en bit suupergod kaka som hon hade bakat. Sen skällde hon på mig för jag inte tänkt på mat tidigare och att det var osmart hit och osmart dit men då tittade jag bara på henne med mina puppy eyes och sa "men då hade jag ju inte fått äta all denna goda maten du gjort till mig :)))" och kunde hon inte va arg på mig. Är faktiskt framme precis nu i Kalmar där min pappa ska hämta upp mig. Hoppas ni alla får en skön fredagskväll, jag ska pussa på mina bröder och gosa med min kissekatt. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0