I'm already taken

Hejjsansvejs! I'm sitting in the kitchen drinkin my coffee and saying I'm studying but  as the matter of fact I'm stuck with Facebook. jag är ensam hemma också vilket betyder att jag go crazy med musiken :))

Såhär degig är jag idag hihi, favvo-degbrallorna och en soft T-shirt som jag haft sen jag var typ 8 år! Minns att jag fick den av papi i typ julklapp och älskade den bara för att den var så cool men jag fick inte ha på mig den när jag var hos mamma för hon tyckte att motivet det såg ut som ett kors fast åt det "dåliga" hållet, alltså rockigt eller satanistiskt, jag vet inte vad. Om det är någonting min mamma är så är det vällldigt beskyddande. Och jag älskar henne för det, såklart ♥


Och så var jag ju i Falkenberg igår över dagen och hälsade på en vän och det var jätteroligt, vi bakade kanelbullar, spelade kort, bowlade (jag gjorde fem strikar!!!) och vi åkte till Skrea strand och gick längst ut på bryggan. Det var fett coolt för att det var som sån där slush som man dricker, ni vet krossad isglass i massa olika färger, fast här var det på havet så det var som sån iskross över hela havet och stora vågor så det böljade och såg jättegosigt ut.

Våra goooooda bullar! (Nevermind missfostret längst upp till vänster...)

Idag har jag bara tagit det lugnt, såg på Taken imorse när jag vaknade, har inte sett den förut men efter att alla gått runt och tjatat om att den var så bra så såg jag den till slut i all fall och den var sjuukt bra, jag älskar när det är riktigt bra slagsmål i filmer och huvudpersonen bara är iskall och asgrym. Dock gillade jag inte slutet när de kom hem igen, det var som att ingenting hade hänt och han fick typ ingen cred för det han hade gjort fast han hade åkt hit och dit, kört värsta knepen, torterat folk och varit allmänt sjukt bra. Nee, tycker att det kunde varit lite mer flashigt slut faktiskt.

Hoppas ni haft en bra helg för det har jaaaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0