Meningen med livet

Jag älskar matte. Skulle kunna äta matte till frukost. Jag verkligen dör varje dag när jag måste ha andra lektioner då det enda jag vill är att gå till matteläraren (som jag älskar) och diskutera i timmar olika metoder, strategier och matteproblem. Sen när de tvingar mig att gå därifrån för att skolan stänger och läraren vill gå hem så springer jag hem och bara drömmer mig bort  i mattevärlden, hoppar på små moln med funktioner och reser till derivatans mystiska värld. Och sen när jag går och lägger mig så läser jag min mattebok som jag redan läst sönder så många gånger innan jag fridfullt somnar in och drömmer om limes när h går mot 0... ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0