It's like sooo trendy!

Hej. Igen. Jag förstår inte vad meningen egentligen är med outfitbilder. Jag vet jag har sagt det förut men jag säger det ännu en gång. Okej att miss gorgeous Kenza lägger upp bilder på sig själv för hon har sjukt snygg stil för att inte tala om hennes utseende. Vilket är det enda attraktiva med hennes blogg som annars är dötrist.

Jag själv har inte riktigt samma budget och inte samma modeintresse så jag lägger mer energi på bloggens innhåll istället vilket jag tycker att fler bloggare borde göra, både amatörbloggare som jag själv och större bloggare som faktiskt inte har någon smickrande klädstil alls.

Ska visa hur grym jag är på att ta seriösa outfitibilder. Eller vad man ska kalla det.

So serious

Okej, ett ärligt försök. Faast...

... nej. Can't do it.

Nej släng er i väggen ni fking modekåta bastards, lev för varandra istället för pengar och utseende! *Försöker skylla mitt ickebefintliga på modeintresse på alla andra* Fy på mig.

Kommentarer
Postat av: Sami

Hååååååller med dig, men vad ska man göra. Är folk villiga till o lägga flera tusenlappar på ett par kläder för att sedan leva på vatten o bröd för resten av månaden så är dem väl inget annat än vilsna..

2011-01-25 @ 23:33:18
URL: http://sdalalil.blogspot.com
Postat av: Sami

*lägga flera tusenlappar på kläder, menar jag!

2011-01-25 @ 23:35:39
URL: http://sdalalil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0