Inredningsinspiration

Tycker det är så fin inredningsstil i familjens hus på Öland, var tvungen att ta kort och även visa er tänkte jag! Min pappas fru har typ sjukt bra smak och är jätteduktig på att fixa, trixa och inreda. Vad tycker ni?

Ljuslykta och ängel


En ängel-silhuett i plåt på fönsterkarmen


Den förtrollade prinsen...


De har även olika schablon-texter runtom i huset, den här är över trappan


Över dörren till köket

På matsalsbordet, som även är självmålat.


På fönsterkarmen i allrummet

På en skänk i allrummet

Nice huh? Absolut så jag skulle kunna tänka mig att ha det hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack! Vad gullig du är :) Vi saknar dig här :(Men snart ses vi igen!!! KRAM KRAM

2011-01-26 @ 11:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0