In school a friday afternoon

Hej små menskor, jag sitter helt öde höll jag på att säga men jag menar ensam, i skolan - alla har tagit bussen hem och här sitter jag totally alone och nördar Youtube. Det finns så otroligt sjukt många roliga videos så det går inte ens att räkna dem. Hade gärna visat er några exempel här på bloggen som jag brukar men koden man ska kopiera för att kunna sätta den i bloggen är helt knas så det går inte att bädda in, vilket BS!

Har ganska mycket plugg och uppgifter till nästa vecka så egentligen borde jag plugga massor under helgen. Inte för att jag någonsin har lyckats få någonting gjort en lördagseftermiddag, min hjärna är helt bortkopplad från plugg på helgen, men det är i alla fall lätt att säga borde.

Så innan jag tar bussen till tågstationen tänkte jag minska stressen genom att plugga lite engelska.

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0