Gott nytt år!

Det är inte det lättaste att ta kort på fyrverkerier ska jag säga! Som amatörfotograf alltså. Speciellt inte när 1. man står ute i vinden/dugget utan en ordentlig jacka 2. det står en tårtbit därinne som riskerar att försvinna om jag inte lägger beslag på den.

Jag hoppas att ni alla har/haft en riktigt bra nyårskväll vare sig ni supit er bortom allt förnuft eller om ni som jag varit hemma och bara mysat!

Det gångna året har innehållt både bergstoppar bland molnen samt djupa dalar för mig. Inga skratt utan tårar som man brukar säga, men det är det som gör det livet så intressant, eller hur? Jag har kämpat mer än någonsin men aldrig känt mig mer hjälplös. Jag har planerat och strukturerat men aldrig känt mig mer vilse. Jag har varit så lycklig att jag inte vetat någonting annat, men också kraschat så totalt att det känts som att ljuset i slutet av tunneln bara varit lurendrejeri.

Har förlorat betydelsefulla och mindre betydelsefulla personer ur mitt liv, men har också kommit andra mycket närmre. Hur bra man än intalar sig själv att man klarar sig på egen hand så är vännerna ovärderliga.



Det kommande året ska jag må bättre, prestera bättre och agera bättre.
Inga löften, inga krav - bara viljan att vara lycklig.


BOOM 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0