Fredagfredagfredag

And I'm dead. Som vanligt, kul va? Jag är alltid helt mos i huvudet på måndagar och fredagar (och även 2-3 dagar däremellan), men däremot kan jag riktigt piggna till en fredagkväll om det är utgång på gång! Vissa fredagar är jag så trött att jag har huvudvärk och ögonlocken sluter sig jämt och ständigt, men sedan när klockan slår ungefär åttapå kvällen så får jag någon slags adrenalinchock och studsar runt i hela huset innan det är dags att ta sig ut. But not today, not today ladies and gentlemen.

Nej serious jag är inte död hela veckan lång, utan mest på måndagar och fredagar, men det händer ju så mycket kul däremellan så ingen slow-mo här inte. Qachingg!

Ikväll tillåter jag mig själv att vara fredagsmysig och bara mysa, prata lite i telefon med nära och kära och inte vara uppe in på småtimmarna. Imorgon ska jag upp någorlunda tidigt, träna lite spinning tänkte jag i mitt lilla mini-gym hemma och sen efter lunch ska jag ta tåget till Falkenberg och träffa en vän, har aldrig varit där nere förut so it will be exciting.

Hoppas att ni alla har en bra/rolig/mysig fredag och får en bra fortsatt helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0