Family is life

Visst är det mycket trevligare med ett optimistiskt sammanbrott än ett agressivt? Jag provade det inlägget innan här, det fungerade ganska bra tycker jag! Peace and love, you know. Men i för sig, jag blir ju aldrig arg ändå...vad finns det att bli arg över? Att vi får gå i skolan och lära oss saker? Att jag har en karriär framför mig och människor som hjälper mig nå dit? Nej ni, stay happy my friends and live longer!

Jag är faktiskt ganska glad för övrigt, för att för det första får jag sjuss till skolan imorgon, och för det andra ska jag åka till Öland och vara med familjen á la papi imorgon! Har saknat dem så mycket, inte minst mina underbara bröder och min bästaste vän i världen mr. Tarzan

Har inte bestämt om jag ska ta med mig datorn än, men troligtvis inte. Tåget går kl 16 så räkna ändå med en del update därifrån och fyra timmar framåt! Nu ska jag spendera lite tid med min älskade derivata igen, så himla spännande! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0