Baka baka liten kaka

God kväll! Ska berätta om de mest betydelsefulla händelserna idag.

Här kommer de:


Japp. Där va dem!

Nej men för övrigt så slutade jag tidigt idag så jag gick runt lite på stan med P och vi åt lunch på Subway, jag introducerade P för den himmelska matupplevelsen och hon verkade vara nöjd efteråt! Like I thought. Blev lite sugen på att baka när jag kom hem så det var vad jag gjorde, bakade en Silviakaka, samma som jag bakade på Öland, bara en annorlunda form men lika god! Det är en av mina favoriter.

Pluggar lite matematik och spanska ikväll, har prov/läxförhör på båda på fredag så tänkte att det kanske vore dags att börja titta lite på det...



Imorgon ska jag träffa mami i stan så ska vi äta frukost tillsammans innan jag böjar skolan. Har bara två lektioner av litterär gestaltning imorgon så det är en bra dag - det är mitt favoritämne (just det, har ju läxa i det också till imorgon)!

Jag känner att jag har en sån grym koll. HEJ WAKE UP CALL. Så nu ska jag vara grym och inte blogga mer ikväll utan bara plugga och sen sova inte alltför sent!

Kram på er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0