Amazing Thai

Jag är hungrig! Och jag åt ändå frukost imorse: ett glas apelsinjuice, en dubbelmacka med räkost och te. But I'm still hungry. Jag tror jag har sky high matförbränning. Eller så har jag inte det, för jag har för mig att man är typ skitsmal när man har det, I don't know.

Men nu ska jag ha en engelska skrivning sen ska M, D och jag gå och äta lunchbuffé på Amazing Thai vid Avenyn. Fattaa menskor, en buffé med thaimat sushi, allt ni kan tänka er. And we'll be there. HIHI.

Jag har precis slutat min första lektion, och nästa lektion börjar 14.30, fyra timmar kvar. Gott schema huh? Men det är faktiskt skönt med lång håltimme för att då kan man göra sånt man behöver under den tiden, antingen dega med vänner eller få undan sjukt mycket plugg.


Lite anteckningar från dagens Litterär gestaltning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0