Whippin' my hair

Hur duktig är inte jag? Jag satte klockan på 10 trots att jag somnade vid 04 inatt. Fram till klockan 12 ska jag göra mig och huset i ordning så att jag sedan kan sätta mig och skriva min novell som jag har i läxa.

Last night was crazy. Jag satte mig först på träningscykeln för att träna, och när jag gjort det en stund så sate jag på Youtube för att kolla lite sjyssta popping moves som man kunde lära sig. Det slutade med att jag spenderade i princip hela kvällen i vardagsrummet - mattan bortplockad, en spegel lutad mot bordet och Spotify dunkande från högtalarna.

Jag lärde mig massa sköna danssteg inom popping och dancehall, men för övrigt flippade jag ändå över med massa bra musik och strax innan 03-tiden bankade hjärtat, droppade svetten och jag var smått anfådd - det kändes som att jag precis spelat världens handbollsmatch och just satte mig på bänken. Man säger ju att dans är den bästa sortens träning ;)

Det fick mig också att vilja gå in för det mer, så nu ska jag försöka äta mycket bättre (oftare och nyttigare) och träna någonting dagligen. Idag är det söndag = pluggdag och mami kommer på middag, så det blir sista dagen då jag inte orkar tänka 100 % på vad jag äter, men nu ska jag göra lite cykel-situps och sen hoppa in i en efterlängtad dusch, C ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0