Eeeeeloooiiise

Na-a, inte min favvolåt direkt...

Godkväll. Jag är lite nervig för imorgon. Eller rättare sagt jag var lite nervig förut men nu äter jag sourcream-riskakor med smör och ost så nu är det cool beans! Har förberett mig lite för imorgon då jag ska göra en grej, så jag ska snart sova så att man är pigg och alert till då det gäller!

Anledningen till att jag är nervig är att jag ska gå på audition för Körslaget för Partille imorgon kl. 12. Det är verkligen ingen big deal utan jag ska dit med N och två andra vänner så ska vi provsjunga för skojs skull bara för att se hur det går, så jag räknar inte med att komma med eller nåt sånt. Inte minst är Partille värsta estet-kommunen så det lär finnas tusen andra som är tio gånger duktigare än jag. Men som sagt, det är en kul grej och man får passa på eftersom det inte är ofta chansen uppstår!

Det är Casper från Arvingarna som ska leda och välja ut sin kör imorgon som han ska tävla med, och det roliga är att det är min gamla musiklärare som ska vara med honom och hjälpa till vid uttagningen, så förhoppningsvis får vi träffa honom imorgon, har saknat honom så mycket då han var en av de roligaste lärarna på skolan!

Såå. Imorgon klockan 12 blir det sjunga, lite nervigt eftersom det var ett tag sedan sist, höhö.



En bild på skolavslutningen i nian, halva vår klass hade ett uppträdande, jag tror detta är "Summer of '69" eller nåt, och jag står längst bak längst till höger och spelar keyboard tillsammans med Michan. Det var tider det!



Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

HAHAHA KÖR HÅRT HELENA :D

du kan ju sjunga så det kommer gå bra tror jag!



& det där var inte summer of 69 för då spelade jag bas :D just saying. xD ååhh saknar grundskolan fast ändå inte.

2011-02-20 @ 01:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0