Non-alcohol-baksmälla

Har världens sjukaste huvudvärk. Känns som att mitt huvud ska explodera ut en spya. Typ. So not a nice feeling my friends. Den kommer nog från att jag bara sov två timmar natten till idag. Efter att jag var och träffade tjejerna i Partille åkte jag hem till en vän och hängde där och vi tog det lugnt, kollade film och tjötade till strax innan åtta på morgonen. Jag var inte ens trött!
Och det får man klart lida för idag.

Skönt att det finns så fina saker som sportlov i alla fall. Vad hade man annars gjort?

Jag var så trött att jag somnade framför TVn tidigare så jag gick och lade mig en timme för att sen titta på Forensic Files kl 18, men så vaknade jag nu typ fem timmar senare. Lika trött. Awesome! Så nu ska jag nog bara ta någonting att äta och sen ska jag sova. Utan problem.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0