Go fredag!

Hello everyone. Måste bara säga att det är helt underbart med lov, jag kommer sakna det så mycket sen när jag har tagit studenten och istället är arbetslös. Så sorgligt att tänka att detta året har vi inte sommarlov, utan då kallas det arbetslös istället. Om man nu inte har ett jobb då vilket jag verkligen hoppas att jag gör.

Nog om det! Har börjat morgonen med lite Animal Planet, nyponsoppa med mandelbiskvier och Josh Grobans senaste album Illuminations. Alltså den mannen, hur bra är han inte? Lyssna på hans album på Spotify och förstå vad jag menar. Ryser av hans röst. Mina favoritlåtar är Hidden Away, Love Only Knows och Straight To You.

Nu ska jag klä på mig och sedan åka till Nö(r)dinge och hälsa på min kusin och hans tjej.
C ya laterr!

Klicka på bilden för att lyssna på albumet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0