Fredagsmys!

Kände för att ha en liten bjudning hemma igår så några vänner kom över så gjorde jag middag, efterrätt, och lite annat smått och gott. Bör nämnas att min kära vän D (näst längst t.v. på bilden) kom lite tidigare och hjälpte mig med allt :)

Vi tittade på en jättedålig skräckfilm som heter Seed. Sämsta storyn och överdrivet brutal eftersom den inte ens var bra gjord. Så se den gärna men ha inga förväntningar. Alls. Sen flippade vi över lite och hoppade runt i mitt vardagsrum och dansade fuldans i någon timme (finns bildbevis men de är såå hemligstämplade!!) Sen tittade vi på Dinner for Schmucks, världens sötaste komedi för tillfället, såå sevärd!

Här är mina ytterst vanliga vänner

Satay-spett, minipizza, avocadoröra och nachos




Chokladmousse varvat med citronfromage och chokladflarn - efterrätt á la Helena!


Vattenmelon, honungsmelon och färsk ananas med choklad-dopp


Delicious!!

Samtliga sov över hos mig så det blev en sen kväll, vi somnade nog inte förrän vid 5.30... Men det blev en stor mys-frukost imorse i alla fall! Så nu har alla precis åkt hem och jag funderar över hur jag ska utnyttja resten av dagen. Planen ser nu ut som såhär: Träna, duscha, äta, plugga litterär gestaltning, äta under tiden, se hur mycket klockan är, städa lite, äta, sen är det förmodligen kväll så då får vi se vad som händer!

Så som sagt nu är det träning som gäller, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0