Sommar i april?

Halloj! Skönt att gå upp tidigt idag, tyckte att det skulle vara kul att ta brorsan till skolan så vi cyklade vid åtta till skolan och så tog jag en sväng och handlade på ICA - pinsamt när man är på en ICA för första gången, man hittar ju absolut ingenting och fick fråga sälert fem personer...inte ens ingången hittade jag först!

Hur som helst, jag tränade ute på trädgården sedan med crocs, haha! Blev så taggad när jag hörde Jessie J - Do it like a dude (hon ska kanske få vara musiktemat här ikväll?) så det blev aggresiv benträning idag!

Efter en härlig dusch blev det en väldigt go lunch av mästerkocken här hemma och sedan satt jag och solade i två timmar, lovely!

Ja, jag solade benen sen också, promise.

Inte svårt att få sollinjer här på Ölandet - 30 + i solen och 25 i skuggan!


Min goseknott! Alla tycker att jag skämmer bort honom bara för att jag fixar filt till honom att ligga på så fort han kommer till soffan/sängen och för att jag sitter i trappan och gosar med honom när jag har bråttom, but I just think it's good love.


Nu har vi just nattat mina bröder och snart ska S lära mig lite filmklassiker så vi ska se Stekta gröna tomater och Deer hunter... eller nåt. Det finns tydligen mängder av klassiker som jag inte sett och måste se (Flashdance, Forrest Gump m.fl.) så nu får jag lära mig min läxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0