Nu räcker deeeet!

Happy Valborg everyone! Jag sitter hemma med halsfluss och har aldrig haft så ont i halsen i mitt liv, det är så hemskt att jag hellre spottar än sväljer, och jag som älskar mat och att tugga på saker måste ju svälja emellanåt :'(

Hade en kind of busy dag igår, var förbi skolan en sväng trots att jag var sjukanmäld, skulle betala studentbal-biljetten. Sedan blev jag och D översugna på Max milkshake som vanligt så vi tog med N dit ans showed her the best thing in life. Tur för mig att N är ganska liten, för jag fick ta hennes sista, hihi!




Sedan tog jag tåget till Trollhättan för att hänga med en tjejkompis jag inte träffat på ett år, det var jättemysigt! Vi gick lite i affärer och jag köpte ett par tygskor och en tisha, will show you later, sedan köpte vi lunch - jag fick äntligen min älskade sushi - och satte oss vid Göta kanal, mis!

Sen tittade jag på när E spelade fotbollsmatch och som vanligt måste jag ha någonting att tugga på när jag sitter så så jag köpte lite match-fika. Hur skulle jag inte kunna liksom?


Har ju såklart valborgsplaner idag, tänkte hänga med mitt gamla bardomsgäng från Bergsjön, grilla i slottskogen och sedan lite afterparty hemma hos dem, men nu när jag gått och skaffat mig halsfluss vet jag inte hur dagen kommer att bli! Har inte alls lust att sitta hemma idag men jag ska till Akuten sen vid tvåtiden och då får jag se vad doktorn säger.

C ya then! Annars ha en GR8 Valborg ute i solen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0