Living in the present

Och NU mina vänner och ovänner kommer en liten update från den här dagen, believe it or not. Något av det godaste jag vet är lyx-milkshaken på Max så efter skolan var det just dit M, D och jag gick!

Just love it love it love it!

Min tuffa och underbara vän M och min skumma och störtsköna vän D. Levande underhållning!



Ikväll har har pysslat med den dummadummadumma engelskauppgiften "College application". Jag tycker ju om engelska innerst inne, men tycker inte om när uppgifterna ska vara så komplicerade och tråkiga som möjligt, kom igen kan de inte bättre!? Så sedan blev det lite strejk från min sida och se vilken major update ni fick min vänner och ovänner!

Imorgon ska jag upp och springa en sväng innan jag sticker till skolan vid 8, superskönt! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0