Härligt liv

Hade en väldigt go kväll igår! Stack först till S i Torslanda där det var lite grillparty, träffade några bekanta och några obekanta, det var supertrevligt! Sen åkte jag till stan och träffade M och N - N hade lite business att göra uppenbarligen så det blev M och jag i baren på Svea. Hookade upp med ett gott gäng där och drack lite skumpa till äran av någons födelsedag. Sen var vi tre stycken som istället för att dra vidare gick till f.d. Tintin och åt kladdkaka vid 2-tiden - satt finfint i magen ska jag säga!

Idag har jag mer eller mindre bott i TV-soffan - jag vet det har varit underbart ute men ajg har inte sovit så många timmar inatt så jag halvsov i soffan i stället, haha. Tog en promenad till affären och fick lite luft men då hade ju Konsumf'nskapet stängt tio minuter innan så de blev pyttipanna med Cola för min del, hihi!

Nu ska jag vara lite duktig och fixa i ordning lite grejer, som ni vet måste man vid någon tidpunkt ha någon salgs vårstädning, och för mig startar den idag! Ha en fin söndag allihopa!

"Megafonen" och jag. Haha stackars M, men hon är cute ändå ♥

Jag, S och en tjej som jag inte minns namnet på...

Så himla glad för alla goa människor runtomkring som kan göra en dag så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0