En klockren lillsöndag

Godmorgon. Att vakna upp en torsdag efter att ha sovit ca fyra timmar och komma på sig att tänka "Hmm, vad var det som hände igårkväll egentligen?" är en rätt skön känsla. Ett bekymmerslöst roligt och awesome avbrott mitt i den stressiga vardagen, we all like.

However, jag kan säga att det var inte så vilt att jag inte minns vad som hände, givetvis, men igårkväll övergick mina förväntningar och jag träffade fler vänner och bekanta än vad jag någonsin trodde att jag skulle göra en onsdagskväll. M tog några bilder så jag hoppas att jag inom någon tid får lite notifieringar på Facebook "****** har taggat dig i x antal foton", då kommer de att komma upp här och jag kan berätta lite mer om kvällen.

Som tur är börjar jag halv tolv idag så nu sitter jag och käkar frulle och ska snart till skolan, idag är en avgörande dag för mig för hur imorgon ska bli - pluggar jag inte rejält mycket idag kommer jag inte våga gå till skolan imorgon. Typ så.

Så ha en fin torsdag allihopa, and C ya around!


Haaaaaave you met my breakfast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0