Andra sidan är ni klara?

Helloj! Först och främst - I know, jag kanske inte skriver om så über-roliga grejer på bloggen just nu men det är för att jag har haft ganska fullt upp den senaste veckan. Idag har jag jobbat för Åbro på IFK-matchen i Gamla Ullevi. Det var skönt eftersom vi var utomhus och bara chillade, hjälpte folk att tävla om en bil och en iPad och att bara vara trevlig det är lite min grej! Men förutom det var det galet mycket släp innan och efter, stora tält, flaggor, roll-ups, högtalare, bord och grejer som skulle packas in i bilarna, ut ur bilarna, in i bilarna och ut ur bilarna igen, och vi var bara fyra ungdomar typ, så himla bra!

En liten rolig parentes bara; fick höra sedan att han som vunnit iPaden hade tävlat bara för att det var jag som stod där vid bordet, inte för att han brydde sig om tävlingen - mina kollegor hade väldigt roligt åt detta! Han ville uppenbarligen ha mitt nummer eller så var det mina vänner som drev med mig och frågade "men ta hans nummer nu då!" efteråt, hur som helst skippade jag det för han var tydligen 94:a och jag minns inte någon kille som såg intressant ut ändå, HÄHÄ.

Well det gick bra till slut i alla fall, vi åkte och käkade på Donken efteråt så det var nice (dock var den 1955-hamburgaren inte så jättegod tyvärr, men Coca-cola är AWESOME!)

Nu är jag hemma och ska äta glass med honungsstekta bananer i jacuzzin framför en film, man tackar! C ya laterr. Ciao!

Är på riktigt så slutpumpad i kroppen efter helgen att jag inte ens orkar sitta upp, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0