Krokonypan!

YES äntligen lov!!! Har precis slutat sista lektionen, så himla skönt. Nu ska jag klä på min dator två plastpåsar så den inte drunknar utomhus, sen ska jag till Allum och kolla på lite grejer (vill gärna säga handla men med tanke på min shopping-otur den senaste veckan vill jag inte hoppas på för mycket).

Sitter och knåpar lite med min (o så icke-)vetenskapliga rapport om att krokodilen var inspirationskällan för klädnypan. Fixade till en bild på en klädnypa från Google så att den passar in på min framsida, vad tycks?
Skulle inte förvåna mig om klädnypan faktiskt
blev påhittad utifrån krokodilen, kolla vad likt!

Kommentarer
Postat av: tove

bra teori :D

2010-10-30 @ 11:57:07
URL: http://tovepaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0