Sista minuten-Helena. Bokstavligen.

Alltså jag vet inte varför det är så, men jag är sjukt fucking grym på att skriva uppsatser, vilket ämne det än är. Förutsatt att det är max två timmar kvar till deadline.

Jag kan verkligen inte jobba effektivt med någonting alls som har med skolarbete att göra om jag inte har tidspress på mig! Det är väldigt jobbigt eftersom jag satsar på höga betyg och knappt får någon tid för djupare analys eftersom jag kommer på alla smarta grejer kvarten innan den ska skickas in...

Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker ha den effektiviteten i början, jag lyckas helt enkelt inte komma på någonting bra förrän de sista timmarna! Det måste vara något fel på mig...vad tror ni jag lider av?

Bilden talar för sig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0