The Gorgeous Smith family

Alla älskar vi Will Smith. Right? Han måste ju vara en av den moderna tidens absoluts största talanger, speciellt med tanke på att han kan prestera inom så många genrer. Sorgligt att han börjar bli lite gammal nu bara... Inte för att han för gammal - för mig får han vara precis hur gammal han vill, men we all gonna die some day, aren't we? Jag tycker att man  kan komma på något medel så att alla stjärnor som är bäst ska stanna i ålder och bara leva för alltid.


Och inte nog det, han har sjukt talangfulla ungar också - Jayden och Willow! Det är ju många stjärnor som är 60/70-talister och har yngre barn idag, och då blir det ofta så att de också blir kända antingen bara för att de är kändisbarn eller för att de följer föräldrarnas fotsteg. Will Smiths barn är däremot väldigt talangfulla!

Vi har Jayden Smith som förutom att ha skådespelat tillsammans med pappa varit huvudrollen i Karate Kid. Sen har vi Willow Smith som förutom att vara känd för sin häftiga stil är en riktigt grym sångerska, nio år gammal. Check it out!

Willow Smith - Whip My Hair


Hade jag fått välja någon extremt cool stil så hade jag sett ut som Willow Smith, damn girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0