Zzzzzzzzz...

Jag har börjat bli trött så tidigt det senaste! Det fanns ju tider då man satt uppe till efter klockan visade 00.00, men det händer väldigt sällan för mig nuförtiden, jag har hunnit bli stentrött vid 22! Men det är faktiskt ganska skönt, för då kan man lägga sig tidigare och sova länge, me like! Jag menar, varför vara vaken på natten när man kan vara vaken på dagen? :D

Imorgon börjar jag kl.10 och har då två lektioner på varandra och efter det slutar jag för dagen och för påsklovet, jippie! Om det händer något annat roligt imorgon minns jag inte, men det gör det alltid!

Någonting som är mindre roligt är att min bror har blivit magsjuk, som tur är har jag inte träffat honom så mycket sen han blev sjuk så jag tror att jag (än så länge) klarar mig från kräkisen. :)

Men nu ska jag borsta tansebissarna och sen ska
jag ägna mig åt min favoritsysselsättning: SOVA!
Godnattsingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0