We like to fynda, don't we?

Var lite med mami på stan efter att vi varit på Tribe
och jag hittade lite gulliga fynd på väg hem!

Kofta Toppen 98:-

Tarzan liked it too

Kortärmad blus H&M 45:- (rea+clubkort)

Jag hittade även två sjukt snygga väskor, speciellt snygga till sommaren, men jag hade inte så mycket pengar med mig och inte mami heller och hon ville att jag skulle hitta en sommarklänning innan jag köper någon väska, så jag kan inte köpa dem just nu. Ååh, de var så fina! Och jag tvivlar på att de finns i så många upplagor (den ena fanns det bara två av) så jag har ångest för att jag inte kan köpa dem just nu. Aja, får helt enkelt se till att hitta en bra sommarklänning så att jag kan köpa de där väskorna :D I'm so smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0