The first tattoo!

HEllo! Nu kom jag hem för en liten stund sedan, har ju varit med Nathalie i tatueringsstudion! Självklart hade jag kameran med mig, så här kommer lite bilder från eftermiddagen!

Nathapatta!

Det var 3 för 20:- så vadå, jag passade på!

I studion, mallen är på!

Dum Spiro Spero: Så länge jag andas hoppas jag

Halvvägs! Det gjorde klart ont men jag hon rörde
inte en min, jag skriker för fasen hos tandläkaren!

Blood, sweat and tears

Minns inte vad han hette men han var go gubbe!

Resultatet! Det tog väl en dryg halvtimme tror jag, och otroligt snyggt blev det!

Skyddskläderna på, tack och hej!

Nu är jag extremt hungrig, har inte ätit sen elva idag så nu ska jag upp och steka mig en hamburgare, och sedan blir det, som tre gånger tidigare sagt, att plugga in talet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0