Surprise surprise!

Nu har jag tagit en gudomligt skön dusch och ligger nu i min gudomligt sköna säng och ska sova!

Börjar imorgon klockan åtta för att bland andra alla mitt tal. Jag har övat en del på det ikväll, och det var inte risk för tårar en enda gång, det var nog mest igår när jag just skrivit det och läste det högt första gången som det blev för mycket på en gång.

Aja, det känns bra i alla fall och jag bryr mig inte att det ska regna imorgon för att det är ändå en bra dag och jag ska ändå ha krulligt hår, haha!

Godnatt everyone, see ya tomorrow!
(Jag har förresten en surprise imorgon moahaha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hUR gick det och vad höll du tal om?

2010-03-31 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0