Snilleblixt!

Igår var en av de jobbigaste dagarna i mitt liv.
Jag hade aldrig innan gårdagen:
  • Seriöst övervägt att hoppa av skolan
  • Gråtit som ett barn över en skoluppgift
Vi låter detta bli en sammanfattning av min söndag, eftersom jag hatar att blicka bakåt och minnas jobbiga stunder.

Jag skulle hållit ett tal för klassen idag med tema relationer, men jag har inte under en veckas tid och tusentals arbetstimmar (jaaaa, det kallas överdrift) kunnat skriva en enda rad om någonting. Så det fanns helt enkelt inget mer val än att gå till svenskaläraren och be om att få hålla sitt tal på onsdag. Vad skulle han göra? Tvinga mig att läsa ett tal jag inte inte har? Så nu har jag denna kvällen och imorgon på mig att få ihop ett bra tal som åtminstone når VG-nivå. Hur ska jag klara detta?


En plojbild jag gjorde på Tarzan för många år sedan haha!

Jo, det är här snilleblixten kommer in: Min underbara mentor Rikard kom på den sjukt braiga idén, från ingenstans, att jag skulle kunna skriva om husdjur och deras funktion hos oss, it is a stroke of genious! Tänk, på en vecka skrev jag två frågor jag inte kunde svara på - på en timme har jag skrivit en sida!

FÖRSTÅ NU ÄNTLIGEN VARFÖR JAG ÄLSKAR PH-SAMTAL!

Det är nästan inte okej, det känns som att jag pluggat för effektivt för min annars så ofokuserade personlighet, take it easy woman! Men what the hell, talet är om två dagar, varför inte ta vara på denna skrivmani och göra ett riktigt maffigt tal?

Said and done - back to buisness! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0