Going for tattoo

Goddagens! Jag sitter i skolan och har lite rast innan vi ska fortsätta att titta på Shakespear in Love på engelskan. Jag ska lägga min fritid på att försöka hålla mitt tal om husdjur utan att börja lipa som ett barn, klarar jag inte det får jag ändra talet - inget VG på ett tårdränkt golv! ;)

Men innan jag åker hem ska jag följa med Nathalie till en tatueringsstudio i Partille där hon ska tatuera sig! Det kommer att bli kul och spännande, har inte sett någon tatuera sig förut mer än på teve haha. Dock är hon lite orolig att jag ska följa med eftersom risken finns att mitt skadeglada jag kommer fram när hon sitter och lider i tatueringsstolen, och en och annan kommentar som "Hehe...fasen vad fult det blir" riskerar att slippa ur min mun. MEN eftersom jag är en äkta vän ska jag inte låta det hända (mer än en liten gång kanske) och istället vara supergullig och hålla handen och sånt tjimtjams! :)

Nej men vi ska käka lite innan och köpa godis så att hon inte totalsvimmar under tiden när tatueringen görs.

Det blir kuligt i alla fall! Men ikväll blir det pluggplugg så att vi hörs då, HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0