Rainy beautiful

Godkväll!

Det är kanske inte det mest välkomna vädret vid den här tiden på året, men det är ändå ganska mysigt! Och jag (som amatörfotograf och naturlover) älskar alla färger som framhävs av sommar-regnet! Allt grönt i naturen blir ännu grönare och det blå blir ytterligare lite blåare, love it!

Påväg hem från stan idag såg jag en av mina favoritrabatter inte långt från mitt hus och tänkte att jag bara måste gå hem och komma tillbaka med kameran! Testade mitt nya teleobjektiv jag köpt för födelsedagspengar och det var kanon!

Hon som bor i huset vars rabatt jag älskar kom ut och sa att jag gärna fick gå in på tomten och ta kort om jag ville ha lite andra vinklar - gulligt! Sen tyckte hon att jag skulle gå in på baksidan och se om jag hittade något mer jag ville fotografera, och vem är jag att säga nej till ett sånt erbjudande!









What's not to love? ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa Olsson

gud vad fina bilder, gillar du att fotografera? :)



sv. haha aw eller hur, as söt!

2010-06-10 @ 20:31:02
URL: http://laughandlove.devote.se/
Postat av: Nilla

Jättefina bilder...

2010-10-06 @ 13:59:26
URL: http://nillas.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0