Härlig soldag!

Hej hej!

Vilken grymt underbar dag det har varit idag!! Det har varit 26-27 grader mestadels och ingen kall vind som det alltid varit tidigare. Första dagen på sista veckan på sommarjobbet idag, and it feels great - ett välförtjänt sommarlov sedan! :)

Senare så var jag och min moster och passade mitt kusinbarn Simon en stund medan hans föräldrar höll på med det sista med deras flytt, S är verkligen den underbaraste ungen som finns, helt lugn och alltid glad och kärleksfull mot alla - den enda sortens småbarn jag går med på att passa... Så vi hade det jättehärligt och sedan hjälpte de oss med lite saker som jag skulle ta från pappa till där jag bor nu så det börjar bli lite goare i mitt rum, skönt!

Blev ingen Mission Impossible för mig den här kvällen heller, klockan är ju så mycket... :( Eller va fasiken - vem bryr sig jag har faktiskt sommarlov! Ångra mig får jag göra imorgon - here I come Tompan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0