Armageddon!

Godkväll! Bedtime for me snart känner jag! Idag har jag och Amin fått springa upp pch ner i tusen trapphus för att ge informationsblad i varenda brevinkast, jobbigt för benen! Efter jobbet gick vi till gymmet där jag powerwalkade i 75 minuter - det blev så länge för att Armageddon visades på maskin-TVn, den är så sjukt bra den filmen! Sedan fick jag plantera en krusbärsbuske när jag kom hem (nu när jag har så gröna fingrar på jobbet så får jag alla såna uppgifter även hemma).

Imorgon blir det jobb som vanligt men jag ska däremot inte träna imorgon (Amin pushar mig så mycket och det är mycket på grund av det som jag tränar så mycket, men imorgon ska han på fotbollsträning så då tänkte jag att jag också kunde ta en day off och sysselsätta mig med andra saker!

Hej nu skrev jag en bok men så kan det vara när man har ett busy life! Och skriver mycket swenglish!

Good night bite from me ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0