Ang. flytten

Tråkig fotbollskväll! (Istället för god kväll, för det andra lät riktigare tycker jag).
Förstår om det är lite "konstigt" att jag flyttat till min moster bara sådär, så tänkte berätta kort om hur det ligger till så att inte alla är så himla förvirrade!!!!!!!!! Everybody's like *puuh, I almost freaked out!* Höhö

Min papis familj (xtra-mamma och småbröder) har flyttat till Öland "för evigt" och därför är jag kvar i Göteborg med min mami. Men jag känner att jag är såpass stor att jag inte "orkar" bo hemma längre, men ändå för fattig för att skaffa eget direkt så därför flyttade jag till min moster i Ale där jag nästan har en egen våning kan man säga men ändå bor med dem. (De har bara vuxna barn som inte bor hemma längre). Har planerat att bo här i minst ett år - man vet aldrig vad som händer efter grymnasiet. Ingenting är spikat men nu är det såhär och det är kanon!

!!Kortfattat!!

Imorgon är det midsommarlunch på jobbet så jag slipper ta med mig någon mat YES!
Ska försöka träffa Maryam imorgon eller på torsdag också,
nu ska jag lägga mig och läsa Fantomen, sen sova!


FANTOMEN HAS SPOKEN!!!

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0