SOMMARLOOV!

Jobbet är slut, det har varit väldigt roligt men ååååååh vad underbart med sommarlov, finally! Under tiden vi jobbat där har det alltid varit underbart väder, med undantag för i onsdags, och det har nästan bara varit roligt att vara där, med undantag för det tidiga mornarna och därmed en tidig läggdags.

Men nu är det andra bullar och jag har en vecka till att njuta i Göteborg innan jag åker till Tunisien med min pojkvän och hans familj under tre veckor! Innan dess ska jag njuta av icke-länge-varaktiga Sverigesommaren, träffa så många vänner som möjligt och se till att jag har fixat och shoppat klart inför resan.




Ikväll har jag varit ute vid Eriksberg och haft tjejmys med vännerna, vi köpte mat på Subway plus lite chips, Marabou och Cola, mmm! Satt vid vattnet, tjötade och njöt av solen. ♥

Imorgon ska jag och mami cykla till Sjöatorp och hyra den lilla stugan där, sola och bada och sova där till dagen efter, så mysigt vi ska ha det!

Nu när jag äntligen har sommarlov behöver jag inte tänka på att lägga mig tidigt för jobbets skull så nu kan jag vara uppe hur länge jag vill utan dåligt samvete, dock så har jag ju faktiskt jobbat idag så ögonen börjar svida lite nu, ska mysa ner mig i sängen tänkte jag framför MI:III! :)

 

Natinati! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0