Perfekt start på sommarlovet!

Var på cykel-minisemester med mami under lördag/söndag, vi cyklade till Sjöatorp, en liten stuga vid en liten sjö i Öjersjöområdet där vi hade det så himla mysigt! Vi tog årets första dopp och åt grekisk sallad på egen brygga, åt årets första blåbär och satt ute på altanen med sjöutsikt på kvällen och åt ostfondue med levande ljus, lovely!

Vi sov över där och jag vaknade kl. 05.25 på morgonen - och var pigg - så jag försöke verkligen ligga och dra mig och sova lite till men när jag sedan vaknade vid 8-tiden så var jag hur trött som helst så jag skippar nog det nästa gång... bättre med en middagslur senare istället! :) Det regnade på morgonen så under förmiddagen tände vi en jättemysig brasa som sprakade medan vi åt, spelade Yatzy (jag totalt överklassade mami) och städade.

Jag hade inte med mig min kamera utan mamma hade med sig sin vanliga icke-digitala och tog massor med kort så förhoppningsvis får jag en titt på dem så småningom.





Nu när Tunisienresan börjar närma sig börjar jag bli lite rastlös och vill fixa allting så mycket jag kan med packning och annat, så kvällen ägnar jag åt att skriva mängder med listor (jag ♥ listor) över saker som vad jag ska ordna, göra, packa och framförallt vad jag ska köpa innan jag åker.

Så det är vad jag ska fortsätta med nu, imorgon blir det en liten tripp till stan där jag ska försöka köpa och fixa så mycket som jag kan av det jag har skrivit på mina underbara listor, förhoppningsvis får jag träffa min man någon gång under den tidsperioden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0