Lovely weather!

Har precis ätit världens tacos-buffé hemma, vi tyckte att det allt var dags, så nu är jag fett med mätt!

However, har varit runt och sprungit på stan idag igen, det börjar bli smått tråkigt eftersom jag bara springer och gör massa ärenden kors och tvärs över stan...! Ska till stan imorgon också, vaccinera mig, köpa solfaktor och dansa regndansen på Avenyn lagom tills vi åker till Tunisien (I know that det regnar för fullt nu men man kan ju inte vara nog säker!) - men först ska jag dra med mig hela min packning, alltså en bautaresväska och en förhoppningsvis inte lika bauta-handväska, till Amin så att jag har allting klart och hemma hos honom inför lördagen. (Lade just märke till att nästan hela detta stycket är en enda mening...)

Känner ni förresten till känslan då man ska på en långresa och packar och packar tills det nästan inte finns någonting kvar i rummet att packa men ändå känner att man inte är klar? I've got that feeling. Bara för att jag har packat hela mitt liv - divorced parents - så har jag gjort så många misstag i min packning att jag alltid är rädd att glömma något eller packa med för mycket. Man skulle kunna tro att all den träningen jag haft under mitt liv skulle leda till att man var grym på att packa men så är det icke - i mitt fall!

Så nu ska jag verkligen försöka och få färdig-känslan genom att pejla genom hela rummet och samla all packning på ett ställe - smart va?

Wish me luck! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0