Jämn smärta!

Ni vet när någon slår en på armen och sedan säger "Ska jag slå på den andra också så att det blir jämnt?". För en vecka sedan slog jag i mig i Amins föräldrars dumma sängkant och nu gjorde jag det igen fast på andra sidan och på andra benet, det ser superkomiskt ut! Herrejösses...


Blåmärket till höger är en vecka gammalt och det vänstra...lär växa. Vackert!


Så här vacker är man när man packar och grejar! (I'm not nude, jag har en bandlös BH på mig)

Så nu är jag alltså hemma hos Amin och jag har typ packat klart allting, enda trasslet är nu bara att bagaget inte får väga mer än 20kg och det gör mitt, plus att man bara får ha en viss mängd vätska eller nåt med sig i handbagaget så vi får se hur det går! Imorgon åker vi till Tunisien och det ska bli så otroligt kul, I'm so damn taggad!!!

Nu väntar jag bara på att min man ska komma hem från fotbollsplanen så ska vi väl fortsätta fixa lite och mysa ikväll, hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0